9 september 2014

YARD ETC

Nystartade YARD ETC är produkter framtagna och handgjorda av trädgårdsentusiaster i Sverige.



 YARD ETC produkterna är tänkta för  trädgårdsälskare som är ute och påtar i trädgården och som sen kan behöva  återfukta och ta hand lite extra om sina händer .De fanns såklart med på FORMEX  för att marknadsföra sig , där de också hade en av mässans  snyggaste monter , med en styling där de använt sig av ställningar för bakplåtar tillsammans med gröna örter och tomater och trädgårdsattiraljer för att presentera sina produkter -ursnyggt , tyckte jag.


Jag knäppte några bilder just för att det var så snyggt presenterat i montern och stod också och pratade en lång stund där. Jag  ingen aning om hur produkterna fungerar men  jag kunde konstatera att de hade ljuvliga dofter , bland annat grön tomat som jag tyckte var lite rolig och handcremen som jag testade kändes väldigt behaglig på handen. 

Så kanske något att testa för er som håller till mycket med att gräva i trädgården.Alla produkter innehåller naturliga ingredienser av hög kvalitet och  inte testade på djur.



......
Pernilla

Foto : Pernilla .N / PIAZZAN

2 kommentarer:

  1. Ser väldigt snyggt ut och sååå fräscht!:)
    Usnygga ljusstakar i ditt förra inlägg! Väckte habegär=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Åh, riktigt snygg förpackning ju! :) Hoppas allt är fint med dig Pernilla, längesen nu! Kram

    SvaraRadera