4 september 2014

Ett bildregn från ECO MIX METALLIC

Åh,  det kom så otroligt fina pressbilder från ECO WALLPAPER , med deras nya kollektion Eco Mix Metallic som jag måste dela med mig av. Otroligt snyggt med den lite råa känslan som tapeten framhäver och verkligen hur rätt som helst med den rådande metalltrenden.

                                     

–  "Det här är en kollektion som har vuxit fram under en lång tid, förklarar Madeleine Sidemo, ansvarig designer för kollektionen. Att skapa tapet ur metall var en utmaning som vi påbörjade långt innan materialet blev en het inredningsdetalj, förklarar hon. Vi hittade mycket inspiration i materialets ytor och mönstret Hammered Copper är en favorit i kollektionen." 

Eco Mix Metallic är en passionerad tapetkollektion där metallens mångfald med ständiga färgskiftningar har fått komma till uttryck i ett brett spektrum av nyanser. En samling tapeter som lyfter fram materialets säregna karaktär ihop med varma och djupa färgskalor som rör sig mellan I färgerna  grått, skimrande turkosblått 







Eco Mix Metallic finns ute i butik från den 24 september 2014. Den kostar 459 kr/rulle och innehåller 35 tapeter.


......
Pernilla

Pressbilder : ECO WALLPAPER 

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Jag ska tapetsera om i vårt Tv rum snart förhoppningsvis så då blir det lite span på nya tapeter:) Kram Pernilla (fdlifessilverliningandi) Välkommen till min nya blogg!

    SvaraRadera
  2. Finns bara ett ord... snyggt! Men så är det ju galet snyggt med söndrig tegelvägg så som sovrumsbilden ... vi har tegelhus... hmm, undra om jag skulle gå logg på väggarna *haha* Kanske inte idag :) Men åååh vad jag gillar det!!!

    ha en fin söndag

    kram kram Malin

    SvaraRadera