22 augusti 2014

Lotta Agaton i samarbete med Indiska

 Indiska lanserar ett nytt  koncept som går under namnet HOME och idag släpptes nyheten att  kända Inredningsstylisten Lotta Agatons samarbetat med dem och stylat INDISKA:s digitala katalog .
Katalogen innehåller  snyggt stylade bilder  men tyvärr blir det lite samma styling  som vi ser från alla inredningsföretag just nu  och som jag tycker börjar bli lite trist .Men det kanske bara är jag , som har sett för mycket pressbilder kring inredning de sista  veckorna . 





Indiska delar upp sin kollektion  i två , och kallar dem , Colourful och Neutrals och som i sin tur är uppdelade på två olika rum, Bed and Sofa och Kitchen.


Och vill ni se mer av katalogen  kan ni klicka in Här .

Ha en fin fredagkväll.
......
Pernilla


Foto från Indiska 


3 kommentarer:

  1. Fina bilder tycker jag! Men visst är stilen densamma som mycket annat just nu. Det är nog ändå värt ett besök till Indiska för att spana in...
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Håller med, känns som om allt ser likadant ut, men fina grejer ändå, får nog kolla in dem! //kram maria

    SvaraRadera
  3. Jag gillar det! Det fanns inte så mycket i vår butik i Kalmar, men just de med apisleymönster gillar jag skarpt och en liten kruka fick följa mig med hem. Perfekt när man har ett litet trappfönster och behöver något snyggt som inte är så stort:)
    Sov gott!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera