11 augusti 2014

Formex och pressvisningar


Ny vecka som innebär  en tur upp till Stockholm för mig med  pressvisningar, besök på FORMEX och möten med andra inredningsbloggare och folk som jobbar inom inredningsbranschen.
En fantastiskt rolig vecka med andra ord .

Tyvärr anländer jag till Stockholm först till pressfrukosten på FORMEX  på onsdag och missar bland annat pressvisningen som Trendgruppen och Cervera bjudit in till imorgon , vilket känns jättesynd att missa, då Cervera bland  annat visar sitt nya varumärke Table top Stories och  så mitt favoritmärke danska BROSTE COPENHAGEN . Hade också varit så kul att se pressvisning av deras produkter här i Sverige då jag tidigare bara varit på pressvisningar i Köpenhamn med deras produkter 

Men det är kul att deras produkter ska lanseras av Cervera , då det varit ganska svårt att få tag på produkterna i Sverige då Brostes egna butik i Stockholm lades ner för något år sen.

Och jag vet inte om ni håller med mig , men jag tycker de har väldigt mycket snygga  inredningsdetaljer.




Vill ni se fler bilder från Brostes  höstkollektion 2014 kan ni klicka HÄR.

Och det kommer såklart visas massor med inredningsnyheter här på bloggen framöver .
Och vill ni så kan ni  ju följa mig på INSTAGRAM  @piazzanblogg där jag kommer uppdatera under dagarna på Formex.

........
Pernilla



Foto : Pressbilder lånade med tillstånd av  Broste Copenhagen . Fotograf Line Thit Klein
Styling: Nat Schwer .


2 kommentarer:

  1. Men åh! Det låter som att du har en helt underbar vecka framför dig!
    Ha det fint!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Kan det bli bättre än så? Jag önskar att jag vore där och man behöver verkligen tid när man ska fånga alla intryck, det är mycket att se :)

    SvaraRadera