17 augusti 2014

Det hanns med lite annat också


Godmorgon !

Jag har varit uppe med tuppen och har gett mig i kast med att redigera bilder från dagarna upp i Stockholm.
Och jag  hann ju med lite annat än bara Formex  ,bland annat ett nytt besök på Zetas trädgård där man som vanligt inspireras i massor.

Och fler bilder kommer framöver  men nu ska jag ta och hugga in på frukost här.

Ha en fin söndag.
.......

Pernilla

( Klickar ni på de kursiva , understryckna orden i texten så hittar ni bilder från tidigare besök på Zetas ) 

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! Vi har bara besökt Zetas en gång, en väldigt varm dag. Men jag hade varit glad om det låg lite närmre mitt Skåneland. : )) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja ....jag hade gärna bott närmare själv .
    Ha en fin dag och grattis till utnämningen som veckans blogg .

    Kram Pernilla

    SvaraRadera