24 april 2014

Vackra utemöbler

Jag hade ju turen  att få vara med på  italienska Ethimos pressvisning av deras utemöbler som Trengruppen arrangerade i BergianskaTrädgårdens Orangeri uppe i Stockholm tillsammans med By AGUS( svenska agenturen för möblerna )  och man kunde inte annat än att bli helt förälskad i de här utemöblerna. Bilder därifrån kan ni se HÄR .


Möblerna har en tidlös design och fantastiska färger och material och själv gillade jag deras bord som hade former , runda och kvadratiska där man kan "mötas " över bordet .

Och jag vet att ni är många som sitter och letar möbler till terrasser / altaner och balkonger nu så det blir väl alldeles utmärkt att jag visar lite inspirationsbilder , men jag får dela upp det på flera inlägg då det är så många fina.


Pressbilder från Ethimo 








3 kommentarer:

  1. Så enkla snygga former!!

    Tack för inspiration, även om vi för köra ett varv till med våra gamla utemöbler hihi:) Men drömma går ju:)

    Kram kram
    Milla

    SvaraRadera
  2. Jättefina var de, verkligen!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Oj vad fina!! Jag kanske skulle ta och ta in dem... :)
    Kram!

    SvaraRadera