4 mars 2013

VITT VITRINSKÅP och DE POPULÄRA KINESISKA BRUDSKÅPEN


Bild : MANAO 

Idag blir det ett litet inlägg för alla er som mailar och undrar över var  mina föräldrars vita vitrinskåp ( som ni hittar HÄR ) och min systers kinesiska brudskåp ( som ni hittar HÄR ) är inköpta. 

Båda dessa är inköpta på auktionsfirman Lauritz. Men jag kan ju tipsa er om att Ellinor med Butiken  (även webbutik ) MANAO har liknande skåp. Så titta gärna förbi butiken i Hägersten  eller kontakta Ellinor via hemsidan.
Jag såg att hon skulle få in helt nya leveranser i slutet av Mars .





4 kommentarer:

  1. Underbara skap! Vi har ett rott brudskap som vi kopte i Singapore, alskar det!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja men ååh så underbara de är de där skåpen! Jag är en skåpsgalning! Så läckert! Hoppas allt är bra med dig! Har du sett vilka galenskaper jag har hittat på?;) Ska ha ett bloggevent. Ta med dig systra di och kom vet ja;) Ha en fin vecka! Kram från mig

    SvaraRadera
  3. Så fina skåp! Önskar bara att det fanns mer plats i vårt hem... :)

    SvaraRadera
  4. Åh jag måste skaffa mig en sådandär steghylla! Så himla fint!

    SvaraRadera