10 mars 2013

Marockanskt kakel till badrummet



Foton : Pernilla / Piazzan


Lite Söndagsinspiration i form av marockanskt kakel att lägga i badrummet.


Ja , när jag var iväg på festligheterna på Konradssons häromkvällen blev det såklart en hel del fokus på kakel och plötsligt stod man där framför kakelplattan Kerion Classic Noir och funderade på hur många gånger man kan byta kakel i ett badrum ..och såklart sa samvetet till direkt att tre gånger på några år är absolut en gång för mycket ...*skrattar...men hade inte det där samvetet funnits hade jag absolut kunnat tänka  mig det här på badrumsgolvet .







7 kommentarer:

  1. Åh vilket fantastiskt kakel!!! Vill ha det nu bums, jag vet ett par kvm som längtar efter att fräschas upp... får sätta det på framtidens önskelista!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det var ju jättefint! Vi ska nu bestämma oss för kakel/klinker till hallen och det är riktigt svårt tycker jag! Man vill ju inte ångra sig eller hitta något snyggare....jag tror det blir något marockanskt..:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Så så vackert!
    Älskar det mesta i marockansk inredning, och just kakel har jag drömt om i evigheters evigheter, blir aldrig av att sätta det nånstans bara..
    Är ju iofs ihop med en halvmarockan, kan kanske lägga honom på kaklet i badrummet, så blir det lite marockanskt iallafall ;)

    Kram Catta

    SvaraRadera
    Svar
    1. *skrattar....ja det enklaste är ju iallafall att lägga mannen där ..

      Kram

      Radera
  4. Det är såå vackert! Jag kan absolut tänka mig att ha sånt i mitt badrum! :)

    Ha en fin dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Åh, supersnyggt! Nu blev jag sugen på att byta kakel ;)
    Ha en fin kväll! Kram elin

    SvaraRadera